NO

LETER DU ETTER NY MEDARBEIDER?

VI HJELPER DEG MED REKRUTTERING

Vi er her for å gjøre jakten på kandidater litt lettere for deg. Derfor hjelper vi deg med det du trenger, når du trenger det. Enten det er intervjuer, screening av kandidater, referansesjekk, kampanjer, annonsetekster, personlighetstester, bakgrunnssjekk eller hele rekrutteringsprosessen fra A til Å.

536x460 People2
536x460 Office1

TRENGER DU FLINKE FOLK?

 

En god medarbeider er en investering

Vi er her for å hjelpe deg, enten du ser etter din neste medarbeider, kollega eller leder. Vår lidenskap ligger ikke bare i å finne mennesker som kan utføre jobben, men riktig person for din arbeidsplass.

Gjennom innovativ rekrutteringsteknologi og en dynamisk tilnærming legger vi til rette for å oppdage, forvalte og utvikle talenter. Dette mener vi utgjør hele forskjellen, for alle parter – både på kort og lang sikt.

Vi tiltrekker den rette kandidaten

Vi vet hvor utfordrende det kan være å finne gode kandidater. Det tar vi høyde for med en ny tilnærming til talentjakten. Med faglig tyngde og nysgjerrighet jobber vi for å tiltrekke oss talenter i riktige kanaler og med et målrettet budskap. Hver måned trekker vi derfor tusentalls nye kandidater. 

Vi forstår nytten og effekten av god Employer Branding, og bruker dette som et viktig ledd i våre bemanningsprosesser. På denne måten bidrar vi til å bygge kjennskap til din merkevare og arbeidsplass, samtidig som vi tiltrekker oss kandidater med rett motivasjon.

Strukturert søk, store nettverk og smart bruk av digitale kanaler gjør at vi finner de virkelig gode kandidatene med rett kompetanse, både de som er på jobbjakt og de som allerede er i gode jobber.

RASK, ENKEL OG EFFEKTIV REKRUTTERINGSPROSESS


Vi har gjort det enkelt for deg som kunde, slik at prosessen går både raskt, enkelt og effektivt. Med egenutviklet rekrutteringssystem får du enkelt tilgang til og oversikt over anbefalte profiler. Vi gjør det også enkelt for kandidaten med en drag and drop CV-funksjon og kort vei til rådgiverne. Vi jobber hele tiden for å minimere terskelen for å søke nye muligheter. Rekrutteringsprosessen frigir tid til at dere kan fokusere på deres kjernevirksomhet, raskere tilgang til talenter og redusert risiko for feilansettelser.

ØYE FOR KOMPETANSE


Ved å bruke oss som rekrutteringsbyrå får du en sparringspartner og rådgiver med på laget i ansettelsesprosessen. Våre rekrutteringsrådgivere er i stor grad utdannet innen sine spesifikke fagfelt, og på den måten avdekker vi raskt kompetanse og erfaring. En stor del av våre rådgivere er dessuten sertifiserte innen både evne og personlighetstester - verktøy vi bruker for å danne oss et komplett bilde av kandidaten, sammen med søknad, CV, telefonkartlegging, case og intervjurunder.

Vi forstår hvor viktig det er med riktige ansettelser. En feilansettelse kan fort koste bedriften hundretusener av kroner, derfor er vi svært nøye i vår utvelgelsesprosess.

Toptemp har lang og god erfaring med både bemanning og rekruttering, både på medarbeider- og ledernivå. Vi leverer nasjonalt, internasjonalt og lokalt. Vi er revidert arbeidsgiver hvilket betyr trygghet for deg, og vi er selvfølgelig opptatt av å følge bransjens etiske retningslinjer. 

La oss gjøre det vi er best på, slik at du kan bruke tiden på det som er viktigst for deg.

Kontakt oss gjerne for en uforpliktende prat.

hjem bilder-30

HVORDAN SER REKRUTTERINGSPROSESSEN UT?

Vi er opptatt av å hjelpe deg med akkurat det du trenger hjelp til, enten det er å lage markedskampanjer for å tiltrekke de rette kandidatene, gjennomføre intervjuer eller referansesjekk, personlighetstester eller evnetester, eller en hel rekrutteringsprosess. Her er en beskrivelse av hvordan vi jobber når vi skal gjøre alt fra A til Å.

1. Oppstart

I oppstartsfasen er det viktig for oss å forstå hvilke behov dere har, hvilke verdier som er viktige for dere og hva dere ønsker ut av samarbeidet. Vi vil få en oversikt gjennom kartlegging, analyse og innsikt. Informasjon om stilling, arbeidsplass, miljø, verdier, mål og kultur er alle viktige faktorer i denne fasen.

2. Jakten begynner

For å tiltrekke de riktige kandidatene benytter vi et spekter av ulike virkemidler. Kandidatsøk gjøres både eksternt gjennom stillingsutlysninger, eget nettverk og databaser, i tillegg til tradisjonelt søk. Vi tilbyr også tilleggstjenester i form av markedspakker, som vil bidra til å øke søkerfrekvens og kjennskap til merkevaren din. Dette inkluderer blant annet stillingsannonser av tekstforfatter, annonsering, landingsside og medieplan m.m.

3. Jobbmatch

Gjennom bruk av banebrytende teknologi, faglig kompetanse og sparring starter utvelgelsen av kandidater. Vi er ikke bare opptatt av å finne flest mulig kandidater, men den rette kandidaten for deg. Gjennom søknader, CV-er, telefonsamtaler, intervjuer, caser, samt evne- og/eller personlighetstester kvalitetssikrer vi kandidatutvelgelsen på en god og trygg måte.

4. Enkelt, men slagkraftig

Vår jobb er å gjøre det enkelt og attraktivt for den rette kandidaten. Gjennom enkle søkefunksjoner og lettvinn registrering, og ved å oppsøke de passive kandidatene, kan vi konvertere den rette kandidaten til en god ressurs for dere.

5. Intervjuer og tester

Etter innledende søknad og/eller telefonsamtaler, inviterer vi aktuelle kandidater til intervju. Det vanligste er å gjennomføre første intervju, og deretter presentere et utvalg kandidater for dere. Dette gjøres raskt og enkelt via vår egenutviklede portal. I andregangsintervjuet ønsker mange av våre kunder å være med og delaktig i siste del av prosessen, og selvfølgelig den endelige utvelgelsen. Eventuelle profilanalyser og tester gjøres gjerne på dette stadiet, om det er aktuelt for din kandidat. 

6. Din nye kollega

Når den rette kandidaten er funnet, gjør vi en siste kvalitetssjekk ved å ringe kandidatens referanser. Stemmer disse overens med bildet kandidaten har tegnet av seg selv, signeres en arbeidskontrakt og oppstart planlegges. Og vi må selvfølgelig gratulere med ansettelsen! 

7. Oppfølging

Vi er opptatt av at både du som kunde, og kandidaten, skal føle at det er en match både før, under og etter ansettelse. Derfor foretar vi alltid en oppfølging i etterkant for å høre hvordan oppstarten har gått.

Forhåpentlig er begge parter godt fornøyde, og vi kan sammen glede oss over fortsettelsen.

VÅRE KUNDEANSVARLIGE

Anders Bro Anders Bro Sr. Account Manager +4799303799
Thomas Paul Thomas Paul Chief Commercial Officer (CCO) +4799023000
Mathias Paul Mathias Paul Director Hospitality +4740491150
Linda Skagerberg Linda Skagerberg Sr. Account Manager +4740453117

Skal vi ta en prat om rekruttering?


Vi er her for deg! Vil du høre mer om hvordan vi sammen kan finne din neste medarbeider? Vil vil høre fra deg enten du vil at vi skal gjøre alt, eller kun bistå i deler av rekrutteringsprosessen. Send oss en melding via skjemaet under, så svarer vi deg innen én virkedag. Haster det? Ring oss på telefon 23 36 55 00.